saknad

sen jag skrev sist så har det inte hänt så mycket. förra måndagen den 30 oktober så var jag och min yngsta son på bvc och gjorde en vanlig längd och vikt kontroll på han. han är prick 1 m nu och väger 17 kg. det är lagom för han när man är 3,5 år. på tisdagen så var vi hos frisören så sonen blev klippt för nästa vecka när jag har han hos mig så är det fotografering på dagis. i onsdags så var jag och besikta bilen och den gick igenom så nu kan jag köra ett år till. i torsdags och fredags så jobbaxe jag. även i fredags så kom killen som jag dejtar nu. vi hade en väldigt bra och mysig helg med min yngsta son och gäster. i lördags var jag, wille, Lenny plus min mamma vid kyrkogården i loftahammar där min mormor och morfar ligger i grav. eftersom det var alla helgonahelgen i helgen som var så la vi dit dekoration och satte dit lykta.
 
 
 
efter ett tag när vi kom hem från kyrkogården så kom min vän milena och hennes pappa plus yngsta dottern för jag skulle vara barnvakt åt dottern från lördagen till söndagen. dottern är mina barns kusin. hon blev inte ledsen när mamma och morfar skulle åka och hela helgen gick bra. ellinor som hon heter var jätteduktig och lugn när hon var här. 
 
 
 
min son wille och kusinen ellinor.
 
efter lunch som bestod av rester av piroger och moussaka och när milena och hennes pappa åkt så sov ellinor. hon somnade fort för hon var trött. ellinor fyllde 2 i september. 
 
 
sen på eftermiddagen på lördagen så gjorde jag och min mamma kroppkakor för ville att killen jag dejtar skulle få smaka på dem. det blev 32 stycken och blev väldigt bra denna gången. min vän irre och hennes familj kom och åt middag hos oss då så hennes man även fick träffa killen jag dejtar. irre träffade honom förra fredagen den 27 okt. dem tycker killen jag dejtar är väldigt trevlig och fin. 
 
 
 
på kvällen efter disken och så, så kör jag hem min mamma till sig medans irre och hennes familj är kvar. vi fortsatte att umgås en stund till. när vi sitter och pratar och mina barn är färdiga för sängen så myser vi och umgås. då sitter ellinor i Lennys knä och verkligen accepterar honom. 
 
 
på söndagsmorgonen så vaknar ellinor vid 7 och då får hon komma övertill mig och vi myser lite. lite rynk på ögonen för blixten är stark.
 
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0