diabetes

sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket. i onsdags var jag i oskarshamn på en föreläsning om diabetes. det var en släkting till min mentor i skolan som har det. det var väldigt intressant att få höra om hennes svåra diabetes. i torsdags jobbade jag dag och i fredags hämtade jag melvin på dagis där han går i västervik. för jag hade han från fredag eftermiddag till lördag eftermiddag. helgen var lugn och på lördagen var jag och min vän irre på bio och såg All inclusive. en svensk komedi med susanne reuter.
 
 
söndagen var vi även på tabatha träning och jag har fortfarande väldig träningsvärk i benen efter den träningen. i söndags eftermiddag var jag och hämtade min yngsta son i oskarshamn så honom har jag denna vecka. igår jobbade jag dag och idag har jag och min wille bara varit hemma och myst.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0