Skolan

I måndags var det tillbaka till skolan efter praktiken. Denna vecka har det inte varit något speciellt mer än att bara vara i skolan och träna. I måndags efter skolan var jag på gymmet och i tisdags på simhallen. I onsdags var jag på gymmet med. I fredags var jag och hämtade melvin så han har varit hos mig över helgen. Igår eftermiddag grillade vi med våra vänner och min mamma var även med. Mamma och melvin åkte hem till henne sen för jag och mina vänner skulle gå till folkets park här i Gamleby för att vara på dans där. Första för säsongen och då var det nonstop dans med casanovas och sannex. Idag har jag varit på tabatha träning igen och snart blir melvin hämtad av sin fosterfamilj och sen vid 15.45 ska jag börja jobba fram till 22. Sen skolan igen imorgon.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0