Näst sista veckan

Nu är det näst sista veckan på sommarjobbet. Snart är sommarjobbet slut och då är det tillbaka till skolan igen för att jobba på så man blir färdig med plugget. Igår var det 6 veckor som jag har dejtat killen. Jag har mycket känslor för han men han har svårt att kunna få känslor för sina ska få han har. För 10 år sen så blev han och hans pappa påkörda nä är dem körde en bil. Så killen jag dejtar har stor whiplashskada. Så han fick lite skada på hjärnan och av dem har han svårt att få känslor men han vill umgås med mig och trivs i mitt sällskap så det ser jag som ett gott tecken. Igår var jag och en kompis på allsång i Valdemarsvik. Det var trevligt och kul. Bra musik av lokala förmågor och även Magnus Carlsson från Barbados. 
 
 
I lördags firade vi mamma som blev 60 igår. Mamma blev nöjd med kalaset. Här kommer en bild på tårtan jag gjorde. Vi hade beställt smörgåstårta som vi åt. 
 
Nu får det vara bra för nu så ha det gött//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0