Slut av praktiken

Igår torsdag så var det sista dagen av praktiken på blomsterlandet I Västervik. Har varit där sen vecka 4. Började med en dag i veckan och heltid vecka 10-15 sen 2 dagar i veckan tills igår. Jag var bara till 13.30 igår för skulle på ett möte med min dietist. Innan jag lämnade blomsterlandet så fick jag plocka blommor för 500 kr. Jag blev förvånad att jag fick för så mycket. Trodde bara jag skulle få något men inte för så mycket. Här kommer bilder på det jag valde.


En margerit med flagga I som jag hoppas håller till midsommar för ska ha den på bordet då.


En begonia 


En pelargon 


En murklocka


Kom inte ihåg vad denna hette men tyckte den var fin.


En hängpelargon I ampel 


4 örter och då 2 gräslök och 2 krusbladig persilja 

Ja det blev en del som jag kunde ta för 500 kr. Så nu ser det ut så här på min balkong. En del av blommorna är inne. Men så här ser det ut på balkongen.


Till höger 2 potatisplantor. I mitten gräslöken och bakom dem krusbladig persilja. Till vänster 2 tomatplantor.


Hängpelargonen 


Balkonglåda 


Balkonglåda

Som jag skrev innan så var jag hos dietisten med igår. Hon sa att jag hade gjort det bra. Hon tyckte att det var bra att jag hade gått upp i fettfri massa alltså muskler och gått ner mycket I fettmassa.


Ikväll kommer killen jag dejtar till mig och stannar över helgen för sen ses vi inte förens förmodligen midsommarafton.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0