Julbord

Vad som hänt sen jag skrev förra gången är att både den 18 och den 20 november var jag på dans. den 18 var jag i Oskarshamn och dansade till casanovas. När jag var där så under kvällen så träffade jag en som heter kalle som jag har dejtat förut men vi dansade bara men inget mer. Den 20 november var jag i ljungsbro med min vän och hennes dotter för där får man ha med sig barn för dem har inte alkohol där. Ida som dottern heter dansade mycket med precis som vi. Vi dansade till sannex. Även den 26 november var jag på dans och då var jag i arenan på lysingsbadet i västervik.
 
Jag jobbar som timvikarie i hemtjänsten så jobbar när jag får timmar. förra veckan alltså vecka 47 så jobbade jag inte så mycket men då städade jag mycket hemma och fixade hemma. städade, bakade och tog fram alla julsakerna. Det jag bakade var lussebullar. Melvin skulle självklart hjälpa till.
 
 
Förra helgen var min mamma hos mig ända från lördag eftermiddag till måndag. Hon jobbade på lördagen så därför var hon ledig på måndagen. Hon var barnvakt åt melvin på lördagen när jag var på dans. på söndagen var vi på julskyltning och sen på kvällen spelade vi bingolotto och hade adventsmys.
 
 
I måndags var jag och mamma inne i västervik och handlade julklappar. Sen på tisdagen var jag inne i västervik igen för skulle på årskontrollen efter min magoperation. inför den så var jag på vårdcentralen och tog prover och när jag var på årskontrollen så sa dem att proverna och allt såg bra ut så det är bara att kämpa vidare för vill ner lite till. Dem sa att jag måste hålla koll nu så jag inte börjar gå upp igen. Det ska jag. Resten av veckan har det varit lugnt men även jobb.
 
Idag på förmiddagen var jag i en secondhandaffär är i gamleby och köpte 2 klädesplagg som jag ska ha nästa lördag när jag och några andra ska på julbord. Vi ska på julbord och dans efter det på pumpen i södra vi lite norr om vimmerby. Det ska bli mysigt.
 
 
 
//ha det gött
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå lever du eller har det hänt något? Eller har du bara slutat blogga?

2017-01-17 @ 15:58:53
Postat av: Linaballerina

Vart har du tagit vägen....?

2017-01-18 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0