shoppingdag

i lördags var vi på förmiddagen inne i stan. alltså i västervik. min mamma handlade mat och jag handlade två kuddar till barnen. innan vi åkte hem så åt vi lunch på åmans. vi åkte hem med mammas varor till henne och efter det åkte vi ut till loftahammar för det var loftahammars utställningen i helgen. där shoppade jag lite saker och barnen fick också en sak var.
 
 
dessa bilar fick wille på loftahammars utställningen. det är bilar från filmen bilar.
 
 
dessa byxor köpte jag till mig
 
 
denna kläning köpte jag till mig med.
 
melvin fick en sak som spelar och låter. en valp från barnserien paw patrol. jag filmade den en liten stund men kommer inte ihåg hur man lägger in filmklipp här i bloggen.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0