kalas

ja i fredags så fyllde min äldsta son melvin 4 år så idag hade vi kalas. det var lite familj som var här och sen 2 av mina kompisar. en av dem är min bästa vän och hon vet vem hon är. så här blev tårtan denna gång:
 
 
här blåser han ut ljusen
 
 
dessa pusslena fick melvin av mig och sin lillebror redan i fredags när han fyllde.
 
 
dessa presenterna fick han av mormor
 
 
 
 
 
 
dessa fick han av min bästa vän och hennes familj
 
 
dessa fick han av min andra kompis och hennes kille
 
 
 
dessa fick han av morbror christer och tant milena och deras familj
 
 
 
denna fick melvin av morfar och Gunilla
 
 
Även min yngsta son wille fick en present av morfar och Gunilla för dem var inte på hans kalas. denna fick han av dem.
 
 
Melvin fick denna på dagis i fredags.
 
 
ja detta var melvins kalas så nu är han 1 år äldre. åren går fort.
 
//ha det gött
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0