heldag i västervik

igår var jag mina barn och min mamma på kalas för min bror. så vi var i väservik en hel dag igår. även den jag träffade på dansen som jag skrev om var med och även min bäsa vän irre och hennes man plus yngsa dotter var med. vi åt sen lunch där inne och sen efterrätt som jag hade gjort. jag hade gjort brylépudding och de var uppskattat. efter det var vi ute och rastade av barnen. när vi kom in så umgicks vi och lyssnade på musik. efter ett tag så åt vi lite snittar och barnen la sig efter det och då hade vi vuxna egen tid. det var skönt efter en dag med stoj. vi spelade kort på kvällen när barnen somnat.
 
 
 
 
 
 
min bästa vän irre och min son wille som hon är gudmor till.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0