operation

Äntligen har jag fått tid till magoperation. jag är så glad. den 30 november ska jag opereras. igår måndag började jag med att bara dricka shakes. jag dricker märket allevo för det går bäst för mig. jag ska dricka shakesen ända fram till operationen. jag hoppas oerationen kommer gå bra och att jag går ner mycket i vikt men inte för snabbt.
 
igår för 3 veckor sen var jag på synkontroll. min syn hade blivit sämre så har nu glasögon på heltid. jag hade 1,0 på ena ögat och 1,2 på andra. tycker om mina nya glasögon.
 
 
//ha det gött
 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag gillar din blogg! Du kan väl blogga oftare nu när operationen närmar sig? Jag funderar själv på en sådan så då är det intressant att läsa och följa din resa! Lycka till och ha en fin kväll :)

Svar: tack så mycket. ska försöka blogga oftare. helst vill jag försöka göra ett inlägg en gång om dagen men glömmer bort. ska försöka göra ett i veckan i alla fall
Maria Davidsson

2015-11-10 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0