dagens händelser

ja idag har jag och min mamma varit på möte hos socialen. det är inget dåligt utan ett bra möte så alla som är inkopplade i min familj ska jobba mot samma sak och göra samma saker.efter det så var jag inne på arbetsförmedlingen och träffade m in nya handläggare på drop in tid. när jag hade gjort detta så blev jag körd till skolan av min mamma. när jag slutade kom mamma och hämtade mig för att jag sen skulle köra hem henne och sen hämta mina barn på dagis. när jag kom hem så gick jag igenom willes byrå med kläder och tog bort en storlek med kläder som är för smått nu. nu snart ska jag lägga barnen för att sova sen ska jag bara slappa i soffan.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0