babysång

Ja idag har jag varit på babysång med min yngsta wille. Han tycker det är så kul med babysång. 



Jag pratade med bvc om det där med trång matstrupe. Men dem tror det är bara att han inte riktigt lärt sig tugga och så. Jo han tuggar inte maten riktigt.  Han sväljer typ ner maten direkt även att jag har börjat med mat som är i bitar nu. Jag började med samma mat som vi
äter på nyårsdagen då första dagen på detta året.

imorgon får jag in tvättmaskin här i lägenheten.  Det ska bli så skönt att få in det i lägenheten för då behöver jag inte tvätta i tvättstugan längre. även imorgon så får jag hem mina bokhyllor som ävennär med lite lådor och skåp med. Jag har köpt det hos mamma på hennes jobb. Så imorgon ska jag fixa lite och flytta lite saker och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0