midsommardagen och dagkollo

ja på midsommardagen i lördags var vi fortfarande mamma, jag och barnen som åt lunch. men vid 14 kom min storebror, hans tjej plus hennes döttrar. vi var inne men vid 15.30 tiden gick vi ut och var ute på lekplatsen. vid 17 satte vi igång och grilla och när det var färdigt så gick vi upp och åt. dem var hos mig till ca 19.30. min storebrors tjej är väldigt snäll och trevlig och även hennes döttrar. hon är väldigt bra att ha som svägerska. både jag och mamma tycker om henne. idag tisdagen den 24 juni har jag och min yngsta son varit på dagkollo medans den store var på dagis. det var väldigt roligt och trevligt. träffade en kompis där så vi satt och pratade mycket.



//ha det gött


Kommentarer
Postat av: moa

Vad är dagkollo för nått?

2014-07-04 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0