Ultraljud

I fredags var jag på ultraljud 2 och det var bra och så och denna gången hittade dem lillhjärnan. Jag var på ultraljud förra måndagen med men då hittade dem inte lillhjärnan så då ville dem att jag skulle komma tillbaka på fredagen. Men då i fredags hittade dem den så nu är jag lugn igen. När jag var på ultraljudet så kollade vi även på könet men det var svårt att se men i jämförelse med det som var för sonen jag har så tyckte jag det var annorlunda så kanske blir en flicka men det är inte säkert. Den som gjorde ultraljudet ville inte heller spekulera.
 

I tisdags förra veckan så pratade jag med min advokat och frågade om han hade fått domen efter rättegången som var i slutet av augusti. det hade han fått på mailen så han sa det till mig och jag fick den även själv i brevlådan på onsdagen. Melvins pappa Anders blev dömd för olaga hot och fick skyddstillsyn så han ska gå hos en övervakare. Han ska även gå på lite psykvård och alkoholavvänjning. Han ska även betala 5000 i skadestånd till mig och 5000 till Fredrik som jag var ihop med som hoten var riktade mot med. Men Anders går fri det gör han för häktningsdomen är hävd så han går fri. Jag vet inte var han är men förmodligen är han hos sina föräldrar i säffle för han har inte varit och sökt upp mig än i alla fall.

Melvin min son går nu och är mycket stolt över det. Han började att gå lagom innan 1,5 års kontrollen som vi ska på imorgon.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag känner Anders och ja han är ute men tro inte på att han vill ha dig något mera. efter att du satte dit honom. Du är inte ens värd 5000 inte heller din förra kille heller. Ni är svin bägge 2 i mot Anders Sen får ni nog få in ditt lilla skadestånd på annat sätt han har ingen inkomst nu så ni kan inte få något i från honom. Sen det han skulle gå som du skriver tror inte det blir så som du skriver för att han har skärpt sig nu och ser dom. Det så släpper dom honom mycket snabbare. Men du är ett svin i mot min kompis fy fan säger jag. Sen vet jag om att han aldrig skrev hoten dom dagarna heller jag var med honom då du får inget namn på mig men så enkelt är det.

2013-10-14 @ 22:48:38
Postat av: Nelly_007

Haha!Men Anders, sluta snoka och skriv en massa skit i Marias blogg. Alla vet att det är du ändå.
Och oavsett om du tycker att dom är värda skadeståndet så är det något dom kommer få iallafall.
Känns det bra att veta?

/Nelly 007

Svar: jag tror också det är anders fast han skriver som att han är en annan person
Maria Davidsson

2013-10-15 @ 20:00:32
Postat av: A

Jag tror Anonym är: Anders Bengtsson!!!!

Svar: precis det tror jag med
Maria Davidsson

2013-10-15 @ 20:37:03
Postat av: EJ

Haha, den kommentaren är skriven av Anders helt klart, märks direkt. För han har inga kompisar.

Svar: precis
Maria Davidsson

2013-10-15 @ 21:16:28
Postat av: Nelly_007

Ja att det där är Anders kompis som skrivit är nog lika sannolikt som att jag (kvinna) blir farfar imorgon.
Skulle han ha varit med den påhittade kompisen dom omtalade hoten varit så hade han aldrig blivit dömd.

Mvh/ Nelly 007

Svar: nej precis och jag känner till att hur han skriver anders och det är lika som det i hoten så det är definitivt anders själv
Maria Davidsson

2013-10-16 @ 06:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0