Lägenhet

Min son Melvin går hela tiden nu så är så stolt över han. det går väldigt bra för han på dagis. Fröknarna säger att det är inget problem med min lile son.
 
Igår var jag och Melvin och kollade på en lägenhet för vi vill ha eget nu för kan inte hela tiden bo med min mamma för vi går varandra på nerverna. Ibland kommer vi inte överens så det måste ske något nu. Så igår kollade vi på en lägenhet och efter vi hade kollat på den så ringde jag till han som har hand om den inne på kontoret på bostadsbolaget och då sa han att jag får den. Så blev så glad. Men det är mamma som kommer stå på kontraktet men jag kommer betala hyran för mina pengar. Så det kommer bli väldigt skönt att få bo i eget. Från början var det 1 december att flytta in men han som bodde där har redan flyttat ut så vi kan flytta in redan den 1 november. Så på lördag när vi ska hämta möblerna i Oskarshamn så ska vi sätta in möblerna direkt i lägenheten för den står tom nu.
Visserligen är det tredje våningen men vad ska man göra. Det är i alla fall hiss i trappuppgången.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0