inflyttade

Ja nu har jag och min son Melvin flyttat in i den nya lägenheten och vi trivs men lite ensamt att sova själv. Det är mycket bättre att bo själv än med mamma i alla fall för kommer inte alltid överens med mamma. När nästa unge kommer så skulle det ändå blivit för trångt hos mamma så det är mycket bättre att bo själv. Men tills man har en kille som flyttar in kommer det vara lite ensamt att sova själv. 
Nu på söndag är det fars dag så jag och melvin ska ner till öland där min pappa bor så vi kan fira honom. Samtidigt som vi är där ska min pappa fixa mina bromsbelägg fram för höger fram låter för jävligt när man bromsar. Det ska bli fint att träffa pappa igen för har inte träffat honom sen i somras. Jag köpte en present till min pappa på höstmarknaden här i Gamleby så det är fixat.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0