Allmänt

Ja då har vi fått ett datum för rättegång för alla hoten och misshandeln från mitt ex Anders Bengtsson. Det datumet är 29 augusti och klockan 13:15 mitt på dan. Jag bävar för rättegången för vill inte träffa och se Anders då men jag vet att jag måste det. Jag och min älskling hoppas på att han får några år i fängelse. 
Nu om dagarna så är Melvin ensam på dagis dem 3 timmarna som jag får ha han på dagis. han är mellan 8-11 på dagis och det går väldigt bra säger fröknarna. hoppas bara det kommer gå bra sen när han kommer vara heldagar när jag antingen får praktik eller jobb. Här är Melvin i sin nya bamse pyjamas som han fick av sin mormor.
 
 
//Ha det gött
 

Kommentarer
Postat av: E

Han lär inte få sitta mer än någon månad, inte ens säkert att han får sitta alls. Bäst av allt är att han förhoppningsvis fått sig en rejäl tankeställare och ordnar upp sitt liv och ändrar betéende, har har sin sista chans nu. Vore olyckligt om Melvin växer upp med en idiot till pappa.

2013-08-19 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0