duktig

min lille son Melvin är så duktig så för igår när vi var och
vägde och mätte honom så hade han utökat på båda. han
hade växt 1,5 cm sen förra veckan alltså från 49cm förra
veckan till 50,5 cm denna veckan. han hade även gått upp
i vikt från 3130 gram förra veckan till 3380 gram denna
veckan. min son är duktig och jag är stolt. nu kan han även
nästan fästa blicken helt och hållet för spädbarn kan ju inte
det från början. igår när vi var i västervik så var jag även
och kollade mitt blodtryck och igår var det faktiskt bra. det
trodde jag inte att det skulle vara för när dem kollade trycket
så hade jag lite ont i huvudet men det var väl vanlig huvudvärk.
mitt blodtryck var 135/60 igår så det var bra.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0