Pojke

Ja då har vi varit hos barnmoskarn idag och det sista ultraljudet.
hos barnmoskarn gick det bra. vi lyssnade på hjärtat som vanligt
och det låter väldigt bra. sen var vi hos en så min älskling fick
skriva på faderskapsintyget. efter det så var vi på det sista
ultraljudet och fick reda på könet. dem sa även att ungen växer
precis som den ska enligt kurvan. hon som gjorde ultraljudet på
mig sa att ungen väger 1840 gram nu och så här dags ska den
ligga över 1800 gram så den ligger precis där den ska. hon sa även
att ungen ligger med huvudet neråt redan nu men det är bra.
det könet som det blev är en pojke. vi hade ju hoppats på en
tjej men huvudsaken är att det är ett friskt barn och det är det ju.
här kommer en bild som det syns att det blir en pojk.
när vi hade varit på allt på mvc så gick vi till en djuraffär och den ligger
lite bakom en bilaffär och ner till den är det en lite nerförsbacke och med
gruset som ligger nu efter allt sandande när det var halt. nu när det är torrt
så blir gruset som man säger rullgrus om väldigt halt i sig. när vi gick till
djuraffären så ramlade jag på grund av rullgrus och slog i vänsterknät
väldigt hårt. det blödde och blev till och med håll i mysbyxorna jag hade
på mig. jag har så ont att jag knappt kan böja benet. när jag har suttit
rätt länge så är det stelt och då gör det väldigt ont att resa mig upp.
här kommer en bild på där ni ser hur uppskrapat det är.
// ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0