Ankarsrum och Vimmerby

Ja igår var vi på ny längd och vikt på min lille melvin. sen den 14 juni till igår så hade han gått upp från 4990 till 5740 gram och på längden från 55 til 56 cm. så min lille son är duktig. jag fick även mitt blodtryck kollat och det är fortfarande bra så nu ska jag bara äta en halv tablett blodtryckssänkande medicin om dagen. i början åt jag 2 tabletter om dagen. så snart tror jag att jag inte behöver äta mer blodtryckssänkande medicin. nästa gång vi ska mäta och väga melvin så ska han även vaccineras för då är han nästan 3 månader. det kommer bli den 12 juli och då är han 3 dagar ifrån 3 månader. då ska även jag kolla mitt blodtryck igen för att se om det är bra då med. efter vi hade varit i ankarsrum och gjort detta så åkte vi till vimmerby för att få den nya baklyktan dit satt innan vi skulle besiktiga bilen. när bilen var inne på besiktningen när den var f'ärdig så var det inga problem så bilen gick igenom besiktningen utan problem.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0