vanligt

hej sen jag blev gravid så har jag haft urinvägsinfektion.
jag har tagit 2 omgångar med antibiotika men efter dem
omgångarna så gick inte urinvägsinfektionen över så nu
har jag fått antibiotika som jag ska äta en tablett om dagen
ända tils jag ska föda. men det är väldigt vanligt med
urinvägsinfektion när man är gravid. det är många som
får det. nu längtar jag verkligen tills april maj. jag är beräknad
att föda den 1 maj men det kan ju bli både tidigt och sent så jag
skriver att jag längtar tills april maj. jag längtar för jag vill se mitt
lilla under.
nu i några dagar har det varit väldigt fint väder här men det är
väldigt kallt. vid 09.00 när jag gick upp så var det -22 grader
men nu är det bara -10 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0