städning

god kväl!!! idag har jag tvättat en matta som vår hundvalp hade kissat på.
efter det  eller medans det höll på i tvättstugan så diskade jag en stor disk.
för jag diskar inte varje dag för jag sparar varmvatten för i denna lägenheten
som vi bor i så är det kallhyra och då brukar jag inte diska varje dag. jag
sparar ihop till en stor disk och diska då. för vi måste även stå för uppvärm-
ningen av varmvattnet för vi har varmvatten beredare inne i våran lägenhet.
efter det var färdigt i tvättstugan så har jag torkat av alla skåpsluckorna för
dem var feta och smutsiga. jag har även gjort ugnen ren idag och filtret till
köksfläkten. så nu är det fint i köket och luktar gott för jag hade vatten med
såpa i för det är bäst tycker jag. men det behövs också putsa fönstrena men
det får bli längre fram mot våren när det är varmare och snön är borta.
på tal om snö så har det kommit lite nysnö här idag men nu räcker det med
snö. jag längtar til om ca 2 veckor för då ska jag göra sista ultraljudet vad
jag vet. jag längtar tills dess för då ska vi fråga om dem kan kolla könet.
för vi vill veta det nu. på fredag ska vi in till mvc och prata med våran
barnmorska ulrika och prata ammning. då kommer vi även få tiden till ultra-
ljudet.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0