städat

idag har jag städat lite. dammsugit och moppat golvet.
när jag höll på med det så såg jag på min kaktus att det är
väldigt mycket knoppar i den. så den blir väldigt fin sen när dem slår ut.
imorgon ska jag och min älskling in till västervik och kolla på en barnvagn
på begagnads affären busfrö nytt och bytt. och sen ska vi på af också senare.
mitt på dagen går vi nog in på thai hoa och äter lunchbuffé. sen ska vi gå till
bvc och fråga dem om en tid för att kolla könet för igår gick jag igenom
alla mina barnkläder sen jag var liten och jag har mest kläder för en tjej.
och om det blir en pojk så har inte vi mycket kläder alls så vi har bestämt oss
för att kolla könet så vi kan förbereda oss om det skulle bli en pojk genom
att köpa lite kläder. här kommer lite bilder på kaktusen med många knoppar:
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0