soffgrupp

imorgon hoppas jag på att vi får hem våran soffgrupp som vi ska få av en
som vi känner. det är lite bättre med förkylningen nu, tack och lov.
här är det mulet men +10 grader ute. det är för varmt för jag vill ha snö nu.
du selma som undrade hur många läsare jag har per dag.
jag har oftast mellan 10 och 20 st per dag men ibland kan det dippa och vara
under 10 men ibland kan det även höja och vara över 20st.
längtar tills det blir den 2 december för då ska vi på andra ultraljudet.
jag börjar faktiskt bli lite orolig om det har hänt något så jag vill att det blir
den 2 dec nu. jag vet inte varför jag är orolig men det är bara så.
nästa helg så blir det förhoppningsvis flytt för jag och älsklingen orkar
inte bo med mamma längre.
//Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0