förkylning

hejsan! jaha nu är det förkylning och influensa tider.
båda jag och min älskling är förkylda plus att jag har ont i halsen.
det kom natten mellan söndag och måndag nu i förrgår natt.
jag känner mig inte alls bra för jag är ju mer mottaglig nu när
jag är gravid. imorgon onsdag är jag i vecka 16 så knappt 10
veckor kvar så kan jag vara lugn efter det ifall det skulle hända något.
efter vecka 24-25 så räknar dem med att bäbisar kan klara sig om
dem föds så tidigt som i vecka 25. men det får inte hända något med
fostret så det vill komma ut för tidigt för jag ska gå tiden ut.
det är inte roligt att vara förkyld. jag kurerar mig med te med honung i
och vila. småont i huvudet har jag med.
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: selma

Hur många läsare har du varje dag?

2011-11-18 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0