buzzador

hej
Jag är med i buzzador och då fick man vara med i en kampanj med guldbrev.se.
då fick man ett brev från dem där man kunde skicka in guld som man inte behöver mer
och då fick man det värderat och sen får man pengar inom ett dygn när dem har fått det.
Jag är verkligen förvånad för det jag skickade in fick jag rätt mycket men det trodde jag inte.
Jag skickade in rätt lite men fick ändå 2260kr. Jag är glad.
http://www.guldbrev.se/?utm_campaign=Buzzador&utm_source=Buzzador&utm_medium=Buzzador&campaign=Buzzador&id=137285
annars med mig är det bra och nu väger jag 103kg så kroppen mår bättre och bättre.
nu väntar jag bara på jul och nyår för ser verkligen fram emot denna jul och nyår för
får äntligen fira jul och nyår med en kille. det har jag verkligen längtat efter.
//trevlig helg allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

börja skriva snart igen??? :P

2010-11-30 @ 16:46:44
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv

2010-12-27 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0