Kryssning

Ja då var man på kryssning för första gången förra veckan onsdag till torsdag.
Det var väldigt roligt som jag hade väntat mig. Det var väldigt roligt att träffa
Andreas Wistrand igen som är sångaren i bandet Highlights. Det var roligt att
träffa dem andra i bandet med. Jag träffade alla i Titanix med för Highlights och
Titanix spelade nonstop från 21.45 till 02.15. Jag frågade Andreas om han ville
dansa men då sa han att han inte dansar. Blev lite irriterad på honom. Innan
banden spelade så var Tony Irving där med sin dansskola och han var så rolig.
Jag skrattade så jag fick ont i magen en kort stund. Hela kryssningen var så rolig.
Jag drack en hel del men såna här kryssningar är ju drick kryssningar. Mamma
och jag vi köpte rätt så mycket på taxfree shopen.
Det här är värdarna på båten. Just här sjunger dem värsta slagern av
Linda Bengtzing och Markolio. Det var bra när dem sjöng den.
Detta är Tony Irving.
Detta är Johan till höger och Andreas till vänster från bandet Highlights.
Det här är Maria Rolf från Titanix.
Detta är Maria Rolf från Titanix och jag som också heter Maria.
Det här är en bild på skärgården när vi är på väg in till Stockholm igen.
//Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0