oriflame

hej på er alla. nu har jag börjat att sälja inom oriflame. ni som vill köpa av mig kan gå in på länken som jag länkar med här. det finns både saker för tjejer och killar. snälla mina vänner ni kan väl gå in och kolla och köpa något för jag vill komma upp i 1000kr som jag säljer för på min första beställning för då kan jag köpa ett välkomstpaket för 99kr men kostar egentligen 834kr så snälla mina vänner. i det välkomstpaketet innehåller det lite olika saker som egentligen kostar mer per styck. dem sakerna är bara för mig. det finns väldigt bra saker att köpa. ni som vill köpa saker ska helst kontakta mig senast nu på söndag den 8 augusti för den nuvarande katalogen pågår bara till tisdag.

http://se.oriflame.com/consultants/php/php-show-main.jhtml?nameInUrl=se_oriflame_maria
du som har skrivit kommentar om att jag och min pojkvän kan vänta till 11-11-11 eller 12-12-12 med förlovning. jo visserligen men vi orkar inte vänta tills dess. men vi tänkte att vi kunde gifta oss ett speciellt datum också typ göra det 11-11-11 eller 12-12-12 så vi ska försöka hinna få jobb innan 10-10-10 nu i år så vi kan köpa ringarna helt med en gång.
//ha det bra

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mer blogginlägg snälla! Bara älskar din blogg!!

2010-08-10 @ 15:57:16
Postat av: V&M

Hej Mia:) Vi tycker om din blogg och vi tycker att du ska blogga mer.

2010-08-16 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0