Läsning

Jaha nu har jag gjort min sista dag på sommarjobbet för denna sommaren.
Vi får se om jag ska jobba där nästa sommar.
Om jag inte har fått något jobb kanske jag gör det.
Nu i sommar har jag jobbat mycket men jag har även hunnit läsa en hel del.
Jag har hunnit läsa 13 böcker av olika slag och olika tjocklekar.
För att jag har hunnit läsa är för ibland har vi inte haft så många gäster.
Här är de böcker jag har läst i sommar.



Detta är sådana B. Wahlströms flickböcker som säkert en hel del av er har läst när ni var
ungdomar eller flickor. Det har också funnits och finns än idag sådana som heter B. Wahlströms
ungdomsböcker. Det är säkert många av er som har läst Kitty böcker och dem ingår i denna bokserie.

 

Här är lite andra böcker som är en del nya och en del är gamla som till exempel
Kulla Gulla är en gammal bokserie för det finns fler en denna.
Dessa bilder som kommer härnäst är två mycket bra böcker av en väldigt bra författare.
Hon är rätt så känd som författare men hon är mer känd som sexrådgivare i Veckorevyn
och expressen och har där sin egna spalt.
Jag har läst andra av hennes böcker också.
Den första av hennes böcker jag läste var "anhörig" och den var så bra och så utlämnande.
Den handlade om hennes eget liv och jag grät när jag läste den. Anhörig har jag inte läst i sommar.
Bedragen är hennes senaste bok. Dotter önskas handlar om att den kvinnan som det handlar om i boken får
pojkar och vill ha en dotter.

    

Här är en bok som jag fick av min bästa kompis vid alla hjärtans dag iår.
Hon är så snäll och förstående. Jag vill alldrig tappa henne som vän.
Du vet vem du är så ta för dig av allt jag säger för du är en så bra vän som jag skriver
och jag säger det till dig också, det hör du ofta.



// läs lite böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0