Kalmar stadsfest

Ursäkta att jag inte har skrivit i min blogg på ett tag men jag har haft så
mycket med jobbet och så har jag inte varit hemma heller.
I onsdags efter jobbet åkte jag med bussen till Öland för att hälsa på pappa
och att sen på torsdagen vara i Kalmar och kolla på rixfm festivalen som var på stortorget
och det var under Kalmar stadsfest. Det var många bra artister men en grupp var bäst
och det var EMD. Jag var också och kollade på Highlights och scotts på larmtorget.

 
Här står jag i kön för att få Agnes autograf och jag köpte hennes skiva som hon skrev på.


Här är jag nästan framme för att få EMD autografer.
Alla killarna i EMD är snygga.


Här får jag Janet och Kims autografer. Janet och Kim är ifrån programet Made in sweden.


Först ut efter bandet som spelar all musik hade gjort lite egna uppträdande var Agnes.
Bandet är Ramsells.


Efter Agnes kom Velvet.


Efter det kom Janet


Efter det kom Anders Fernette(Johansson) från fame factory.
Anders är snygg han med.


Sen kom Kim


Sen kom BWO som var väldigt bra som de brukar vara.


Sen kom Erik Hassle.


Sen kom EMD som sista artist/grupp och som jag hade väntat på.
Dem är så snygga.

Tidigare under dan hade jag varit på larmtorget och lyssnat på Highlights.
Här komme rlite bilder på dem.
Sångaren i bandet känner jag för han är från Öland från början och han är snygg
och mycket snäll och trevlig. De andra i bandet är också trevliga.






Visst är han snygg!!!!

Efter rixfm festival på stortorget så gick jag till larmtorget igen för att lyssna lite på Scotts.
Henrik, sångaren i Scotts, han är snygg han också.




Visst är han snygg!!!!!


Här hör ni hur Highlights låter och dem är väldigt bra.

// nu får det vara för idag.

Kommentarer
Postat av: Valentina

Mega bra bider du har tagit mia! riktigr bra. speciellt på EMD!

men även de andra bilderna är bra.

fast artisterna går ju att dikutera. hihi

musiken... Njaaaa vet i hundan

2009-08-11 @ 22:25:16
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0