Liseberg

Vi åkte till Liseberg ändå och det var en hyfsad helg men jag kände mig lite utanför. dem andra höll på och kramas och skoja med varandra men dem tog inte in mig så därför kände jag mig utanför. vet inte hur jag ska förklara men det kändes för mig inte bra. men dem tyckte inte att dem frös ut mig.
 
 
här har jag gjort mig lite fin inför att vi ska gå ut och äta på fredagskvällen när vi hade kommit till Göteborg.
 
 
detta är den maten vi åt. det var en bra restaurang med hyfsat billig mat och väldigt god.
 
 
 
här är Emilia, Jenny, Linda när vi är på restaurangen
 
 
här är jag, Ida och Lennart.
 
 
det här är när vi har gått runt och kollat lite vid det torget som restaurangen låg vid och vi ska gå till bilen och åka dit vi skulle sova.
 
 
det här är senare på kvällen när vi sitter och spelar kort
på lördagen åkte vi då till Liseberg.
 
 
här har vi kommit till Liseberg
 
 
Här är scenen som det är dem är på vid lotta på liseberg
 
 
här åker jag och Emilia flumriden
 
 
här tar jag en glass
 
 
här tar vi ett gruppfoto
 
 
här med
 
 
här är lisebergshjulet
 
 
här är en annan karusell.
men som sagt jag kände mig lite utfryst.
jag kunde i alla fall utnyttja åkbandet till fullo denna gången för jag hade åksjukeband på mina handleder så kunde åka mycket. förr när jag var yngre så var jag åksjuk.
 
 //ha det gött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0