sommarjobb

sen sist jag skrev så har det inte varit så mycket men lite har det hänt. jag skrev sist den 14 maj och dagen efter den 15 maj var jag hos willes pappa för att hämta wille för vi skulle till bvc. jag var alltså inte i skolan den dagen. på bvc gick det väldigt bra och vår bvc sköterska var väldigt glad över hur mycket wille har utvecklats. helgen vecka 20 hade jag melvin hemma igen och då var det ihop med wille. vecka 21 gick jag bara i skolan måndag till onsdag för torsdag var röd dag då det var kristihimmelfärds dagen. den dagen hade jag ett jobbpass på kvällen. på fredagen som var klämdag var jag inte i skolan för då var jag på möte. helgen vecka 21 var jag i kalmar och hjälpte min vän med en sak. jag träffade även min lillebror och hans tjej en stund den lördagen. tisdagen den 30 maj var jag på sommarjobbs kickoff på hotellfängelset i västervik och det var faktiskt trevligt där. senast jag hade melvin hemma var helgen vecka 22 och då var det ihop med wille med. förra måndagen den 5 juni var vi lediga från skolan för att det var en klämdag. så den förmiddagen var jag ute och joggade en runda och det kändes riktigt bra.
 
 
på tisdagen var det nationaldagen så då var det röd dag och vi var lediga. på nationaldags kvällen var jag och min vän jenny och några andra på dans i vadstena. det var gratisdans där. dansen var vid vadstena slott.
 
 
 
på onsdagen den 7 var vi med lediga för då var mentorerna på utbildning. torsdag och fredag förra veckan var jag hemma med för blev förkyld på onsdagen så orkade inte vara i skolan även att jag inte hade någon feber. men var så täppt och hängig och tjock i halsen. i helgen som var hade jag inga barn hemma så i lördags var jag bättre i näsan så var iväg och jobbade. det gjorde jag även i söndags. imorgon ska jag inte till skolan för ska på möte då men på torsdag ska jag till skolan igen. snart är det midsommar. jag längtar till fredag vecka 26 för då kommer det bli dans varje kväll i en hel vecka. måndag den 26 juni alltså måndagen efter midsommar ska jag börja sommarjobba. jag jobbar måndag till torsdag den veckan men sen är jag ledig fredag och även hela vecka 27 men så sommarjobbar jag vecka 28 till och med 33 igen sen. efter det är jag tillbaka till skolan måndag vecka 34 igen.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0