Sommar

Idag är det tisdag vecka 31 och mer än halva sommaren har gått. Måndag vecka 26 började jag sommarjobba och det har gått bra hitintills. Även måndagen vecka 26 träffade jag en kille som jag har dejtat i 5 veckor nu.
 
Fredag och lördag vecka 26 var jag och kompisar plus denna kille på dans på lysingsbadet i Västervik. Sen på söndag vecka 26 åkte jag och en kompis plus hennes dotter till Öland till dansveckan där vid Lundegård. Vi hade väldigt roligt och trevligt på Öland. 
 
Det var många kvällar med dans så jag var mör i kroppen när man kom hem därifrån. Efter den veckan har jag jobbat och även varit på lite utflykter med killen jag dejtar. Nu på lördag så ska vi fira min mamma för hon blir 60 på måndag den 7 augusti. Så vi ska fira henne nu på lördag den 5 augusti. Det kommer en del släkt och vänner. Jag ska sommarjobba denna vecka och 2 veckor till sen blir det tillbaka till skolan. Jag har hunnit en del uppgifter medans man sommarjobbar med så det är jag glad för men hade velat hinna lite mer. Men 3 veckor kvar så ska försöka hinna denna kurs jag håller på med färdigt. Jag håller på med demenssjukdomar nu.
 
//Ha det gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0