ledsen

sen förra lördagen när jag blev nobbad så har jag varit ledsen nästan varje dag. jag har inte mått bra alls. sen igår så ville min vän tilika granne att jag skulle komma ner till henne för vi skulle ha ett möte vi plus andra. vi är 5 personer som ska åka till liseberg nästa helg. en av dessa 5 är den killen som nobbade mig. han var med på mötet igår och det var så jobbigt att träffa han. han rörde mig ingetting men ändå vill han umgås som vän och då borde man kunna röra varandra. det känns som han bryr sig mer om våran andra vän nu alltså jenny. det känns nästan som dem har något på gång. han skulle testa något massage eller något på jenny igår när jag gick upp till mig. när jag gick så låste jenny dörren och Lennart som killen heter var kvar. så vet inte om jag orkar att följa med till liseberg för det var jobbigt igår och vad blir det inte då när vi ska umgås en hel helg. det känns som lennart vill ta mer i dem andra än vad han vill med mig. men han sa när han nobbade mig att det inte är jag det är fel på utan det är han själv säger han. jag känner mig så ledsen och vad ska jag göra?
Jenny och Lennart säger att dem bara är vänner. men det känns inte så.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad ledsamt... tycker jätte synd om dig :( men hur blev det med Liseberg? Kram

2017-09-03 @ 22:09:44
Postat av: Buta

Vad händer? Läser din blogg ibland!

2017-09-05 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0