Uppdatering

Ja jag var ju på middag och bio med min ex svägerska i lördags. Det var trevligt och mysigt att ha några timmar med henne. du är så go min vän. 
 
 
Här är vi och äter middag på en restaurang som heter rubinen i Västervik.
 
 
Här sitter vi och väntar att bion ska börja. vi kollade på filmen inferno. det är tredje låten efter da Vinci koden och änglar och demoner. 
 
Så här blev det på morfar och mormors grav när vi var där på förmiddagen i lördags.
 
 
Soc har kollat upp 2 familjer nu men det gick inte med dem. Så nu kan det ta allt mellan några veckor till flera månader innan det kan bli fosterfamilj till melvin. så då sa soc andra alternativ för att jag ska orka men det var saker som trycker ner mig till att må ännu sämre än vad jag gör. Men melvin har varit rätt lugn denna vecka när wille inte varit hemma här.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0