linköping

i söndags åkte vi till linköping och var på ikea och ikanohuset. jennys dotter ida var med och skulle shoppa för sitt presentkort. först handlade vi det på ikea som jag skulle ha. jag handlade förvaringslådor som man har under sängen. dem är under melvins säng. wille fick en annan låda med att ha under sängen. vi köpte även madrasskydd och höga stolar som barnen ska sitta på när vi äter. när vi var färdiga där så gick vi ut med det i bilen och sen gick vi in på ikanohuset. vi åt lunch först och sen shoppade vi. jag handlade ett sänka skepp spel och 2 hantlar en på 2 kg och en på 1 kg. när vi var färdiga där så åkte vi hem och sen där på kvällen så var jag jenny och daniel på bilbingo. Jag var jätte nära att vinna men nära skjuter ingen hare.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0