drömmar

Jag har barn som jag drömt om sen jag var liten. men det finns många fler drömmar i mitt liv. det stora i mitt liv som jag drömmer om är ett vackert och stort bröllop med den rätte. Även att jag har 2 söner så drömmer jag om fler barn i alla fall försöka få en dotter för vill ha en dotter med. nästa sak jag drömmer om är att starta eget inom något. antingen eget café eller egen handelsträdgård med café. då är det unika med café. det finns ju handelsträdgårdar men finns inga med café. men deta med att starta eget får bli i framtiden för måste på något sätt få bort mina skulder som min äldsta sons pappa satte mig i. mer som jag drömmer om är att bo i villa igen med den man älskar. jag är uppväxt i villa men bor i lägenhet nu men tycker mer om att bo i villa.
 
Dagens händelser är att en min bästa kompis med hennes yngsta dotter kommer hit en stun på förmiddagen. i eftermiddag någon gång får jag hem min yngsta son som jag längtar efter. min mamma kommer hit efter hon har ätit lunch hos sig. hon ska vara barnvakt medans jag åker på buggträning.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0