slutet

Nu är snart den förberedande utbildningen slut. Det är bara måndag - onsdag som kommer. Dem dagarna är på skolan som vi är på. Sen torsdag och fredag nästa vecka plus veckan därpå är i Västervik på miroi igen. Sen är det slut och fram tills den ordinarie utbildningen börjar så är vi lediga 2-3 veckor.

Denna helg ska jag och barnen göra en del saker. Imorgon först ska jag klippa mig. Efter det åker jag och melvin till Oskarshamn för att hämta hem wille som är med sin pappa och har varit det sen i onsdags kväll. Vi ska även umgås lite med willes farbror med fru. Sen på söndag så ska vi ha lunch, bad och grillknytis på Lysingsbadet i Västervik. Då ska vi träffa andra ensamstående föräldrar med barn från den gruppen jagvär med i på facebook. Gruppen heter ensamstående föräldrar i Småland.

Nästa helg ska jag och barnen åka till Öland för att träffa pappa och hans sambo. Jag och min lillebror ska fira pappa med en finare middag som vi ska vara nere vid sjön.

//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med din gastric bypass? Blir den av? / ANNA

Svar: Jag står i kön nu och blir någon gång i höst. någon gång i november eller december skulle jag tro
Maria Davidsson

2015-07-31 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0