snart jul

idag är det 2:a advent så snart är det julafton. jag älskar julen men det skulle vara mysigare och roligare att ha en pojkvän att fira med, men för hoppningsvis nästa år har man det. igår var jag mina bar och min mamma hos min bästa kompis och hade minijul. vi firade med fika och så fick vi även äta middag hos dem igår. vi hade så trevligt och mysigt och bara umgicks och bara va. mina barn lekte med deras barn.
 
 
Denna fick jag i julklapp av bara min bästa kompis. texten som står lyder: 
Min vän jag är lyckligt lottad som har dig som vän. vi kan varandra utan och innan och du 
stöttar mig i alla lägen. tack för att du finns!
 
 
detta fick jag i julklapp av min bästa vän plus resten av hennes familj.
 
 
en varsin sån här tröja fick mina barn av min bästa vän och hennes familj. 
jag hade julklappar till dem med så dem blev glada med.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0