julfest och avslutning

igår var jag och 2 andra i min klass på våran utbildning på skolans julfest. skolan är ju en gymnasieskola så det var många ungdomar i åldern 16-19. men min utbildning var inbjudna med. min utbildning är ju en vuxenutbildning via af. det var trevligt och skoj. lite dans kring granen och lite spex av en grupp.
 
som avslutning idag på utbildningen för att det var sista dagen på denna termin så fick vi göra julgrupper och dörrkransar. vi hade även lite mys med glögg och safransbullar och pepparkakor. vi fick även sluta till lunch så nu är jag hemma. här kommer bilder på min julgrupp och min dörrkrans.
 
 
 
det jag skrev i förra inlägget att jag hade gått ner 12 kg på nästan 6 veckor det var lite fel. jag har gått ner 14 kg på 5 veckor var det. det känns i kroppen att jag gått ner en del.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0