gäster

igår regnade det nästan hela dagen men mest igår kväll. idag är det väldigt fint väder.
i eftermiddag får vi gäster. det är en kompis som gick samtidigt som mig på gamleby
folkhögskola 2003-2004 och hennes familj. det var länge sen jag träffade henne men
nu när vi bor så nära varandra så kommer det bli oftare hoppas jag på. på gamleby
folkhögskola gick vi och lärde oss att väva och det var väldigt kul. jag ville gå och göra
det för både min mormor och farmor har vävt mycket så har blivit intresserad av det
där ifrån. snart är det jul så till helgen när vi har handlat så ska jag göra lite julmat så
är det bara att värma det på julafton. jag ska göra lite julgodis med och det ska bli gott.
med fostret i magen är det bra vad det känns som. hoppas det är friskt och växer som det ska.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0