ullared

jag sa att det skulle komma en uppdatering om ullared på måndagen efter vi hade varit där men glömde bort det. så här komer det lite uppdatering. det var mycket trevligt i ullared och mysigt med min bästa vän. var ju där från lördagen den 4 mars till söndagen den 5 mars. köpte rätt mycket saker och gjorde av med summan någonstans mellan 7000-8000 kr.
 
 
jag köpte olika saker både till mig och mina barn och även presenter som jag ska ge under året till olika personer. den dagen vi kom hem från ullared så var jag och några andra på dans i ljungsbro och dansade till sannex.
 
 
detta är jag och sångaren Andreas i sannex.
lördagen den 11 sen så var jag och min wille hos min bästa vän irre och firade henne och hennes 2 barn för dem fyller alla 3 i mars. vi hade en trevlig kväll när vi firade henne.
 
//ha det gutt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0