förlåt

förlåt att jag inte skrivit på hur länge som helst men har haft så mycket att göra och att tänka på. det som hänt sen sist är att lördagen den 10 december var jag och min vän jenny plus hennes pojkvän på julbord plus dans på pumpen i södra vi. måndagen därefter så började jag plugga till undersköterska på lernia i oskarshamn och det valet är det bästa jag gjort. eftersom jag trivs att jobba inom hemtjänsten så tog jag utbildning och det är det bästa jag gjort. examensdatum har vi den 17 februari 2018 men utbildningen är väldigt individuell så blir nog klar i höst någon gång.sen kom vi till jul och då var jag och melvin hos min mamma. wille fick jag på juldagen och den dagen var jag även på dans på pumpen med.
 
Maria Davidssons foto.
 
så här var jag klädd på julbordet på pumpen den 10 december.
här har vi melvin på julafton
 
Maria Davidssons foto.
 
sen kom nyår och då hade vi tänkt att vara hos mamma med och vi var där men så hände en sak så jag och mina barn åkte till min bästa vän irre istället. den kvällen blev bra ändå men första nyårsafton på många många år som jag la mig innan tolvslaget. en bild från nyårsafton.
 
Maria Davidssons foto.
 
2 dagar innan julafton klippte jag mig kort så ser ut så här nu
 
Maria Davidssons foto.
 
dagen innan julafton så var jag och melvin och träffade en fosterfamilj och den var väldigt trevlig och snäll och bra. så från söndagen i trettonhelgen så bor melvin hos den familjen på heltid förutom 2 helger i månaden. han går fortfarande kvar på dagis här i gamleby men från och med första veckan i maj har han dagis i västervik för familjen bor i väastervik. jag har väldigt bra kontakt med fosterfamiljen för det var mitt beslut att ta han till fosterfamilj. utredningarna för diagnoserna kommer dem starta i höst. vissa helger har jag bara melvin och vissa är det ihop med wille och vissa helger har jag helt själv. så varannan vecka på vardagarna är jag helt själv och varannan vecka har jag wille för han är ju hos sin pappa varannan vecka.
 
som vanligt så på trettondagen åt vi kroppkakor.
 
Maria Davidssons foto.
 
lördagen den 11 februari så var jag och 2 av mina bästa vänner och våra familjer på kalles lek och lattjo i vimmerby. 
 
Maria Davidssons foto.
 
Maria Davidssons foto.
 
Maria Davidssons foto.
 
mina busungar är fina mot varandra ibland
 
Maria Davidssons foto.
 
wille fyllde 3 år nu i onsdags den 1 mars men då var han hos sin pappa så vi hade kalas i lördags den 25 februari. han blev nöjd med sina paket. här är en bild på tårtan och wille.
 
Maria Davidssons foto.
 
i onsdags var jag och min vän plus hennes pojkvän på bio och såg fifty shades darker. innan vi såg den så åt vi mat på ginger i västervik.
 
Maria Davidssons foto.
 
när vi var på väg hem så fick vi stanna för hade precis hänt en singelolycka.
 
Maria Davidssons foto.
 
nu ikväll efter fångarna på fortet så ska jag ha en filmkväll med en film för mig själv. jag har köpt en film som jag ville se när den gick på bio men blev aldrig så ska se den ikväll.
 
Maria Davidssons foto.
 
imorgon åker min bästa vän irre och jag till ullared och ska shoppa på gekås. vi ska sova över på hotellet med så det ska bli så kul och trevligt. det kommer mer uppdatering om hur det var på måndag.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0