Nobbad

Den kille som jag dejtat nu i nästan 7 veckor nobbade mig igår kväll. Han var här hos mig och vi var först hos mina kompisar och grillade och hade spelkväll. Vi spelade monopol. När vi kom hem hit till mig och jag hade lagt min son Wille och lagt in allt i kylen som jag hade med tillbaka. Då så han det att det kommer inte bli han och jag. Han har väldigt svårt att få känslor för hans lilla hjärnskada på primärminnet som han har. Så han nobbade mig och jag som har väldigt mycket känslor för han är väldigt ledsen. Jag la mig inte förens 3 inatt. Jag har så mycket känslor för han så jag kan säga dem 3 orden. Jag är så jäkla ledsen och besviken.
 
Igår på dagen var jag och min yngsta son på Astrid Lindgrens värld. Det var kul och mysigt. Innan vi åkte hem så fick han en Emil mysse och bysse. 
 
 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0