kalas

förra lördagen den 17 september så var vi i västervik hos min bror och svägerska och firade min brordotters 1 årsdag. hon blev sen 1 år dagen efter alltså söndagen den 18 september. vi kom in dit ca 16 och då fick vi smörgåstårta och efter ett tag efter det så fikade vi på tårta. 
 
 
den fina tårtan som min svägerska hade beställt på maxi. det är dumbo.
 
 
min fina brorsdotter Ellinor.
 
idag har vi haft kalas för mig för fyllde år igår den 23 september. då kom mamma, min bror och svägerska plus lilla ellinor. tina kom med christer och milena med. min granne jenny och hennes 2 yngsta barn kom med. dem åt lunch här och då hade jag gjort en chipsgratäng med dillchips, kyckling, svampstuvning och purjulök. efter min wille hade sovit middag så efter ett tag så fikade vi på bullar, kakor och tårta. nu ikväll så var jag och barnen nere hos min granne och fick hemmagjorda hamburgare till middag. efter middagen så fick man en drink som var super god. tack alla som var med. utav min bror med familj så fick jag en ros i kruka plus 600 kr och utav tina fick jag ett höstarregemang och 200 kr. jag bad om pengar eller presentkort med pengar för att jag ska kunna köpa mer kläder för att fylla upp min garderob sen jag gått ner i vikt.
 
 
denna var det av min bror med familj.
 
 
denna var det av tina.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0