Blandat

sen jag skrev det senaste inlägget har det inte hänt så mycket men lite grann. förra helgen var jag på dans i blackstad för då var det Donnez som spelade.min bästa vän irre var med så vi hade kul som vanligt. igår var jag på dans i ljungsbro som ligger strax norr om linköping. det var wahlströms som spelade. det var jag, irre och våran andra vän jenny som var där och som vanligt hade vi det kul. vi brudar har det alltid roligt. jag dansade typ hela kvällen så trött i kroppen men var ändå ute nu idag direkt efter jag lämnat barnen på dagis och joggade en runda för nu ska jag gå ner dem sista kg som jag vill ha bort. här kommer en bild på hur jag ser ut nu.
 
 
 
här är jag och min bästa vän när vi dansar för 2 tjejer kan faktiskt dansa också och även att vi bara är bästa vänner. bilden är tagen av han som har sidan dunkens dansbilder på facebook.
 
 
här är när vi är på väg till ljungsbro.
 
 
läkaren från barnhabiliteringen ringde och pratade med mig förra söndagen. hon sa att både hon vill och logopeden på hab vill också att dem ska sätta igång en utredning på min melvin nu och inte vänta till skolåldern. melvin behöver den hjälp han kan få. dem på hab ska ha ett möte den sista september om vilka dem ska börja utredning på och då ska läkaren ta upp att dem ska börja en utredning på melvin så den kommer nog igång i oktober någon gång. detta är jag glad över att dem vill starta igång utredningen nu och inte vänta till skolåldern. det är utredning om bokstavskombinationer och lindrig utvecklingsstörning. den 26 september nu så ska vi träffa läkaren på hab. dagen efter den 27 så ska vi ha ett nätverksmöte som jag bara ska på inte melvin. men det är även någon från dagis och föräldrarstödjarna inbjudna och även dem på myndighet tror jag. sen är det logopeden och en kurator från hab då som ska vara med.
 
//ha det gött
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

hej hurgick det med mötet. ska på möte med min social nästa vecka nu. nervös som fann.

Svar: Jo det gick bra. Alla vill ju att utredningen på mun son ska komma igång. Dem på hab har många barn så på min son kommer nog inte igång förens till våren eller nästa höst.
Maria Davidsson

2016-10-13 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0