Grönt veckoslut

i helgen som varit så var det grönt veckoslut på den skolan jag går på alltså gamleby gymnasiet. jag går på den men det är en vuxenutbildning jag går. en trädgårdsutbildning om någon inte förstått det. det var mycket folk både fredag och lördag. på fredagen var det mest skolor och förskolor. även pensionärer och lite familjer men på lördagen är den stora familjedagen då många familjer tar med sig picknick och är nästan hela den öppna tiden på skolan. det var inte bara gymnasieeleverna som hjälpte till utan vi som går vuxenutbildningen med. det blev en lyckad helg med det. som kompensation för att vi var på skolan i lördags så är vi ledig på fredag.
 
 
 
 
 
 
 
 
när jag slutade från skolan på lördagen så mötte jag upp killen jag dejtar vid stationen här i gamleby för han kom med tåget. han kom för vi skulle ut och dansa i lördags kväll. det var nonstopdans till casanovas och blender här på folkets park. det var mellan 19-24 men jag var trött så vi gick hem vid 23. men det går framåt mellan oss. jag har känslor för han och hans känslor för mig dem ökar hela tiden säger han. mion yngsta son hade jag kört ner till hans pappa i fredags. min äldsta son var hos min kompis och hennes familj. så dem var barnvakt från lördag förmiddag till söndag förmiddag när jag var då på skolan och även dansen på kvällen.
 
imorgon onsdag ska jag på den vanliga praktiken och även en jobbintervju som jag hoppas på att den går bra för vill verkligen ha ett jobb nu. det är sommarjobb men om dem tycker om mig så vet man aldrig. vet inte än om det är ett ställe som har öppet året runt eller inte.
 
på söndag kommer min bror och svägerska på lunch och även fika. då ska jag göra en kycklinggryta med bulgur till. min svägerska är underbar och snäll. sen kommer dem även nästa lördag för att fira mors dag med våran mamma. 
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar att läsa din blogg, snälla kan du inte börja uppdatera oftare? :) kramiz

Svar: Ska försöka men ibland kommer jag inte på vad jag ska skriva om
Maria Davidsson

2016-05-27 @ 18:57:45
Postat av: majsa

Skriv mer om din kille :) och huer det går med dina ens. Kram majsan

Svar: menar du med mina känslor eller vad menar du? jag har känslor för han och han har småkänslor. men dem ökar hela tiden. Han säger att vi går mot förhållande men han kan inte sätta ett datum för när vi riktigt är ihop.
Maria Davidsson

2016-06-01 @ 19:06:24
Postat av: majsan

Ja hur det går. Träffar ni ofta och vad ni gör ohc så☺
Och hur det går med exen? Träffar du dom mwd?

2016-06-03 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0