dop

ja igår var jag, mamma och mina barn på dop för den jag är faster till alltså barnens kusin. det var ett fint dop och dagen blev fin men lite blåsig. trött var jag på kvällen så utmattande efter mycket stoj från barnen som var med alltså inte bara mina utan andra barn med. 
 
 
här är jag och min yngsta son wille
 
 
prästen och barnet
 
 
här tar hon vatten på huvudet
 
 
jag igen
 
 
smörgåstårtan vi åt
 
 
familjen plus gudmödrar och mina barn kom med lite med
 
 
gudmödrar
 
 
alla presenterna 
 
 
här leker ellinor som hon heter med dopvattnet
 
 
denna fick ellinor av mig och mina barn. denna har jag broderat själv.
 
 
tårtan som vi åt. 
 
bilderna kom lite i oordning men det får vara.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0