påfyllning av garderob

ja som många som läser denna blogg vet så har jag ju gått ner mycket i vikt. jag har ju typ tömt min garderob på mina gamla kläder så då måste jag ju fylla på med nya kläder. så i tisdags så shoppade jag 4 tröjor på min mammas jobb. hon jobbar i lindra secondhandbutik alltså gamla erikshjälpen här i gamleby.
 
 
 
 
 
en träningströja och sen innan har jag köpt ett par träningsbyxor på samma ställe.dessa träningskläder ska jag ha när jag tränar zumba och förhoppningsvis bugg 4 i höst. jag anmälde mig till bugg 4 i söndags och det börjar inte förens onsdagen den 31 augusti så jag hoppas att jag kommer med. jag har ju gått bugg 1-3 innan.
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0