febriga

i fredags så ringde dem från dagis när jag var i skolan och sa att wille var febrig. han hade 39 graders feber så fick hämta barnen tidigare. så på fredagen hade wille feber men det var över till igår för var inget igår. idag har han inte heller feber. igår förmiddag började melvin med feber och sov mestadelen av dagen men det är inget idag så det blir dagis imorgon. 
 
på onsdag ska jag till dietissköterskan för första gången efter operationen och då blir det vägning och mätning av magen. det ska bli spännande att se hur många cm som min mage har krympt på omkretsen. jag ser ju själv på byxorna hur vida dem är. får ha bälte så dem sitter uppe. får göra nya hål i byxorna med. i tisdags var det 19,9 kg minus. får se vad det blir imorgon. väger 92,6 kg nu så snart är jag under 90 kg. det känns redan i kroppen att jag orkar mer nu än innan operationen. om det går i denna takten så är jag säkert nere i min målvikt som är 65 eller 70 där någonstans till sommaren så beach 2016 here i come.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0